FAQs
FAQs
Informacje o zakupach
Jakie są dostępne metody wysyłki?
Dostępną metodą wysyłki w naszym sklepie to wysyłka kurierem.
Czy jest możliwość wysyłki Państwa przesyłki poza terytorium Polski?
Tak. W celu zapoznania się z dokładnym czasem realizacji i kosztem przesyłki zagranicę prosimy skontaktować się na biuro@ciemniej.pl
Kto pokrywa koszt przesyłki i jaki jest czas oczekiwania na produkt?
Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Czas oczekiwania różni się w zależności od rodzaju zamówienia, więcej w informacjach dodatkowych produktu.
Informacje o płatnościach
Jak długo trzeba czekać na zrealizowanie zamówienia?
Realizacja zamówienia różni się w zależności od rodzaju produktu i zamówienia, więcej informacji w informacjach dodatkowych produktu.
Jakie są dostępne metody płatności?
Płatności można dokonać za pomocą płatność online przez system bankowy imoje, przelewu bankowego, opłaty za pobraniem oraz kupuje i zapłać później z Twisto Pay.
Zamówienia i zwroty
Jak mogę złożyć zamowienie?
Zamówienie można złożyć w dowolnym dla siebie miejscu i w dogodnym dla siebie czasie dodając wybrany produkt do koszyka i realizując zakup bezpośrednio na https://ciemniej.pl/sklep/.
Jak mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?
Aby anulować lub zmienić swoje zamówienie prosimy o bezpośredni kontakt na biuro@ciemniej.pl
Czy muszę być zarejestrowany by złożyć swoje zamówienie?
Nie. W naszym sklepie możesz robić zakupy również jako Gość. W przypadku zamówień składanych jako Gość Twoje dane nie zostaną zapisane, ponieważ nie utworzymy dla Ciebie konta Klienta. Jeśli chcesz się zarejestrować, aby złożyć kolejne zamówienie, możesz użyć tego samego adresu e-mail. Możesz oczywiście złożyć więcej zamówień jako gość (bez rejestracji). Aby złożyć zamówienie jako gość: Napełnij swój koszyk i udaj się do kasy. Otrzymasz możliwość wyboru, czy chcesz się zarejestrować, czy złożyć zamówienie jako gość. Zarejestrowani Klienci mogą w każdym momencie sprawdzić status swoich zamówień.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Zamówienie można śledzić w zakładce “Śledzenie zamówienia”. Wypełniając pola “Numer zamówienia”- wysłany w mailu potwierdzającym zamówienia oraz “E-mail” – podany podczas składania zmówienia i nacisnąć przycisk “śledź”.