FAQs

FAQs

Informacje o zakupach

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Dostępną metodą wysyłki w naszym sklepie to wysyłka kurierem.

Czy jest możliwość wysyłki Państwa przesyłki poza terytorium Polski?

Tak. W celu zapoznania się z dokładnym czasem realizacji i kosztem przesyłki zagranicę prosimy skontaktować się na biuro@ciemniej.pl 

Kto pokrywa koszt przesyłki i jaki jest czas oczekiwania na produkt?

Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Czas oczekiwania różni się w zależności od rodzaju zamówienia, więcej w informacjach dodatkowych produktu.

Informacje o płatnościach

Jak długo trzeba czekać na zrealizowanie zamówienia?

Realizacja zamówienia różni się w zależności od rodzaju produktu i zamówienia, więcej informacji w informacjach dodatkowych produktu.

Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności można dokonać za pomocą płatność online przez system bankowy imoje, przelewu bankowego, opłaty za pobraniem oraz kupuje i zapłać później z Twisto Pay.

Zamówienia i zwroty

Jak mogę złożyć zamowienie?

Zamówienie można złożyć w dowolnym dla siebie miejscu i w dogodnym dla siebie czasie dodając wybrany produkt do koszyka i realizując zakup bezpośrednio na https://ciemniej.pl/sklep/.

Jak mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Aby anulować lub zmienić swoje zamówienie prosimy o bezpośredni kontakt na biuro@ciemniej.pl

Czy muszę być zarejestrowany by złożyć swoje zamówienie?

Nie. W naszym sklepie możesz robić zakupy również jako Gość. W przypadku zamówień składanych jako Gość Twoje dane nie zostaną zapisane, ponieważ nie utworzymy dla Ciebie konta Klienta. Jeśli chcesz się zarejestrować, aby złożyć kolejne zamówienie, możesz użyć tego samego adresu e-mail. Możesz oczywiście złożyć więcej zamówień jako gość (bez rejestracji). Aby złożyć zamówienie jako gość: Napełnij swój koszyk i udaj się do kasy. Otrzymasz możliwość wyboru, czy chcesz się zarejestrować, czy złożyć zamówienie jako gość. Zarejestrowani Klienci mogą w każdym momencie sprawdzić status swoich zamówień.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie można śledzić w zakładce “Śledzenie zamówienia”. Wypełniając pola “Numer zamówienia”- wysłany w mailu potwierdzającym zamówienia oraz “E-mail” – podany podczas składania zmówienia i nacisnąć przycisk “śledź”.